دانشنامه ریاضی و کامپیوتر

سایت جامع در باب کتب و جزوات رشته های ریاضی و کامپیوتر با دانلود مستقیم.

ورود
عضویت




    • مطلبی یافت نشد.
    • مطلبی یافت نشد.
    • مطلبی یافت نشد.



فروشگاه سی شارپ
فروشگاه کدهای php
فروشگاه asp.net

راهنمای جبر ارشد هانگرفورد

با سلام خدمت دوستان رایان ریاضی

راهنمای جبر ارشد هانگرفورد

اینبار یکی از کتاب های ارشد که بسیار مفید هستش رو برای دانلود گذاشتیم.امیدواریم از دانلود و خواندن مطلب استفاده کرده و از آن لذت ببرید.

در صورت هرگونه مشکل و ایراد لطفا در نظرات مطرح کنید.باتشکر.

جبر مجرّد شاخه‌ای‌ست از ریاضیات که به بررسی ساختارهای جبری مثل گروه،حلقه، و میدان می‌پردازد. آغاز تعریف رسمی این گونه ساختارها به قرن نوزدهم (م) باز می‌گردد.اصطلاح «جبر مجرّد» در برابر «جبر مقدّماتی» یا «جبر دبیرستانی» به‌کار می‌رود. در حدود نیمه اوّل قرن بیستم این رشته را «جبر مدرن» می‌نامیدند.جبر مجرد مقدماتی،اشیاء و اعمال ریاضی را،فارغ از ماهیت آنها بررسی می کند. اعداد، توابع، ماتریسها،از عناصر آن و اعمال دوتایی ضرب،ترکیب توابع و ... از اعمال آن به شمار می آیند.دسته بندی گروهها و حلقه ها از موضوعات اساسی این شاخه به حساب می آیند.برخی شاخه های هندسی با جبر مجرد ارتباط پیدا می کنند.

 


جبر مقدماتی بهمراه جبر مجرد و جبر خطی سه شاخه ی اصلی دستگاه جبر را تشکیل میدهند

تجرید (Abstraction) در ریاضیّات از فرآیند تشخیص و استخراج یک جوهره و مفهوم ریاضی اصلی، کلّی، و فراگیر شروع می‌شود. چنانچه وجود و حضور این جوهره و مفهوم خاصّ در تک تک موارد جزئی مورد بررسی صادق باشد، امر اختصار و ساده‌تر کردن عبارات را می‌توان با جدا نمودن و حذف جزئیّات گوناگون از این لایه خاصّ ادامه داد.

 

رمز فایل:www.mathpc.ir

 


فایل مورد نظر

کسانی که عضو نیستند، نمی توانند اینجا را مشاهده کنند.

منبع: www.mathpc.ir

mina

تاریخ عضویت: 1391/10/25 | 22/12/1391 - 16:08 | گروه کاربری: عضو سایت

Hello.Thanks my freinds.very very good.

ارسال نظر

سوال: پایتخت ایران کدام شهر است؟
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

پروژه دانلود مقاله