دانشنامه ریاضی و کامپیوتر

سایت جامع در باب کتب و جزوات رشته های ریاضی و کامپیوتر با دانلود مستقیم.

ورود
عضویت




    • مطلبی یافت نشد.
    • مطلبی یافت نشد.
    • مطلبی یافت نشد.



فروشگاه سی شارپ
فروشگاه کدهای php
فروشگاه asp.net

عرضه رقیبی برای عینك گوگل

عرضه رقیبی برای عینك گوگل

سازندگان عینك اپیفانی می گویند این عینك می تواند به نوعی جایگزین عینگ گوگل باشد. این عینك جدید دارای مزایا و در عین حال محدودیت هایی است.
از جمله مزایای آن می توان به ظاهر بسیار معمولی آن اشاره كرد به طوریكه وقتی فرد این عینك را به چشم دارد هیچ كس نمی تواند فكر كند این عینك در واقع یك رایانه است كه به صورت چسبیده.
این عینك كه توسط آزمایشگاه ورگنس ساخته شده بسیار شبیه عینك های آفتابی معمولی است.
نقطه ضعف این عینك جدید این است كه رایانه آن كاری بیشتر از كار یك عینك آفتابی انجام نمی دهد. این عینك می تواند تصاویر ویدیویی از دیدگاه كاربر تهیه كند.

درجه سایه كه لنز آن ایجاد می كند را تنظیم سازد (یعنی برخورداری از لنزهای گذار رایانه ای). همچنین حافظه این رایانه را می توان تا 32 گیگابایت افزایش داد.


عینك گوگل با اپلیكیشن های گوگل از جمله نسخه های اصلاح شده «Google Now»، نقشه گوگل، پست الكترونیكی گوگل (جی میل) و همچنین تعداد زیادی از دستاوردهای فناورانه سازندگان دیگری غیر از گوگل به بازار خواهد آمد.با این حال عینك اپیفانی می تواند تصاویر ویدیویی بگیرد و داده هایی را ذخیره كند.
این عینك به كاربر امكان می دهد این تصاویر ویدیویی تهیه شده را در شبكه های اجتماعی به مشاركت بگذارد. فرد می تواند این تصاویر را بدون آنكه شبیه شخصیت های فیلم «پیشتازان فضا» به نظر برسد تهیه كند.
اما بزرگترین محدودیت عینك اپیفانی این است كه هیچ نمایشگری ندارد. از این رو پس از انكه این تصاویر گرفته شد كاربر باید آنها را در جای دیگری ببیند. این سیستم  همچنین قابلیت های تشخیص صدا،  چت ویدیویی و واقعیت افزوده ندارد و نوتیفیكیشن را نیز اعلام نمی كند.
از این رو مقایسه این عینك با عینك گوگل منصفانه نیست. در حالی كه عینك گوگل یك زمینه رایانه ای كاملا جدید است اپیفانی دوربینی به همراه حافظه فلش است كه شبیه عینك آفتابی به نظر می رسد.با این حال قیمت اپیفانی بسیار كمتر از عینك گوگل خواهد بود. اگرچه گوگل هنوز قیمت خود را اعلام نكرده اما ایپفانی برای مدل حافظه هشت گیگابایتی خود 300 دلار قیمت تعیین كرده است.
اپیفانی دارای مدل های 16 و 32 گیگابایتی نیز هست.
گفته می شود اپیفانی چند ماه زودتر از عینك گوگل به بازار برسد. گوگل قصد دارد محصول جدید خود را تا پایان سال 2013 روانه بازار كند.(مهر)

  • خواندنی ها

  • 807

  • mahdipc

  • 0


ارسال نظر

سوال: به نظر شما اسب سفید رستم چه رنگی بود؟(فارسی بنویسید)
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

پروژه دانلود مقاله