دانشنامه ریاضی و کامپیوتر

سایت جامع در باب کتب و جزوات رشته های ریاضی و کامپیوتر با دانلود مستقیم.

ورود
عضویت




    • مطلبی یافت نشد.
    • مطلبی یافت نشد.
    • مطلبی یافت نشد.



فروشگاه سی شارپ
فروشگاه کدهای php
فروشگاه asp.net

سال 2020 همه مردم جهان اینترنتی می‌شوند.
سال 2020 همه مردم جهان اینترنتی می‌شوند.


"اریک اشمیت"(Eric Schmidt) مدیرعامل شرکت گوگل پیش‌بینی کرده است که در سال ۲۰۲۰ میلادی همه مردم جهان در دنیای اینترنت حضور خواهند داشت.
به گزارش ایتنا، اشمیت چند روزگذشته در شبکه اجتماعی گوگل پلاس توضیح داد: «هم‌اکنون به‌ازای هر یک نفری که در اینترنت حضور دارد، دو نفر در خارج از این فضا به‌سر می‌برند. اما تا پایان دهه جاری همه مردم روی زمینه به اینترنت متصل خواهند شد.»
به طور قطع می‌توان گفت که تعداد کاربران آنلاین روی کره زمین با سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال افزایش است و به خصوص با گسترش گوشی‌های هوشمند بین کاربران این روند سرعت بیشتری گرفته است.
اما با این وجود آیا همه مردم جهان وارد اینترنت خواهند شد؟
به هر حال این یک ادعا بزرگ است و با در نظر گرفتن بسیاری از مناطق فقیرنشین در جهان و همچنین دشواری در ارسال خطوط اینترنتی بی‌سیم به برخی مناطق جغرافیایی بعید به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی رخ دهد.
البته باید توجه داشت که گوگل در افزایش دسترسی کاربران جهانی به اینترنت نقش مهمی برعهده دارد و در این زمینه عرضه فناوری‌های اندروید و Google Fiber تاثیر قابل‌ملاحظه‌ای برجا گذاشته است.
تبلیغات منتشر شده در بخش جست‌وجوگر گوگل هزینه مربوط به سرویس‌های رایگان این شرکت را برمی‌گرداند و این سرویس‌های رایگان هم در افزایش انگیزه کاربران برای استفاده از اینترنت بی‌تاثیر نبوده است.








ارسال نظر

سوال: به نظر شما اسب سفید رستم چه رنگی بود؟(فارسی بنویسید)
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

پروژه دانلود مقاله